Hallandsdagarna!

Frammåt kvällen på lördagen anlände vi hem till Mia, jag kan ju villigt erkänna att det sista jag ville just då va att festa på kvällen.. Men givetvis ställer man upp för laget :D Efter en pizza på stan där jag även fick träffat Jennie så bar det av ut till skrea, där va det som vanligt full rulle i Davids stuga, Joacim R Osberg fullast givetvis, sjukt roligt å träffa alla gamla, Jocke, Stefan, David och Jonte! Dom andra killarna va oxp ganska trevliga faktiskt :D Resten tänker jag inte ens nämna... Men jag läste precis en så rolig grej, Mia, eftersom du är ny i gänget vill jag gärna välkommna dig :D hahahahahahah
Senare på natten blev det lite efterfest hos Stefan, men tillslut så fick vi äntligen gå och sova!!!

Vaknade runt 11 dagen efter, packade ihop våra saker ganska fort och stack hem till mamma, på eftermiddagen blev det middag med Syrran å hennes kille oxå!! Världens godaste kyckling, som vanligt supergott hemma hos mor!!

På kvällen tog vi med oss ungdommarna ut på en liten raggarunda i stan, Leo älskade det, Sofie tyckte det va mindre kul... :D

På måndagen körde vi ner Sofie till stranden och sedan stack vi ut till Tvååker och hälsade på Eva, Andreas och deras lilla Filippa! Vilken liten sötnos!! Blev kvar där hela dagen, sen åkte vi in till stan och grillade med mamma på hennes kolonilott! På kvällen blev det ännu en raggarunda med Sofie å Leo!

Tisdagen spenderades på Gekås, fick köpt en hel del, mycket nöjd blev jag iaf!!
Hann med en fika hos mormor på eftermiddagen oxå!
På kvällen begav vi oss till falkenberg för en pizza och lite öl på en uteservering, mötte upp Mia, Jocke, Stefan och David! Riktigt kul å bara sitta å snacka en hel kväll, han även upp en runda i Jocke å Davids lägenhet för å kolla så dom städat ordentligt...

Igår va sista dagen, en runda på torget är ju obligatorisk, sen blev det en fika i kärleksparken med mamma å mormor, sen va det bara att börja packa ihop alla saker men spridit ut hemma hos mor!
På eftermiddagen körde vi ut för att grilla hos papz, blev helgrillad fläskfilé med potatisgratäng och massa goda grillade grönsaker! Runt 21 begav vi oss mot malmö igen, när vi anlände till Arlöv va hela välkomst kommitén ute och hälsade oss välkommna hem!! Micke, Wina, Robban å Lavett!!

Tack till alla er som gjort dom här dagarna så underbara!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tovzzan

Låter som några underbart roliga dagar :D !

2008-06-08 @ 09:14:43
URL: http://tovzzan.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0