Hejsan!!

Då va det ääääntligen fredag, inte för det spelar så stor roll för mig vilken dag det är men det är alltid roligt när Micke är hemma!
Denna helgen ska det bara bli lugnt, blir nog inget tyskland, alla hyrbilar i hela skåne va redan bokade så det får bli en annan gång!

Igår va vi hos mickes mamma en stund, sen körde vi ut till lödde å mltte upp Wina, Vevve, Robban å Robban, efter att ha varit där någon timme drog alla hem till Vevve å kollade film, inte för jag fattade någonting eller ens vet vad dcedn heter..haha,,.

Nu sitter jag å väntar på Wina, vi ska köra ner och byta däck på Mickes bil!


HAHAHAHA jag såg precis den nya ICA reklamen, fyfan vad rolig! "jag steker" hahahahahahahha kolla in den :D

Kommentarer
Postat av: Albin

Älska fredagar! =D

2008-06-27 @ 14:17:31
URL: http://abbbe.blogg.se/
Postat av: Shibby

Sitter och klickar runt lite på mer-trafik och kom till din sida så ville bara säga hoppas du får en trevlig lördag :)



du är även välkommen att titta in i min blogg ;)



/Shibby

2008-06-28 @ 07:40:37
URL: http://metrobloggen.se/shibby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0