Lite roligt ;)

För 5 år sedan...
Hade jag och Micke precis flyttat ihop i Falkenberg, jag hoppade av gymnasiet och började jobba med kossor på heltid, och ägnade massor med tid med hästarna!

För 3 år sedan...
Bodde jag i Arlöv, jobbade på shell, gick och väntade till slutet på sommaren när vi skulle åka till turkiet!

För 1 år sedan...
Hade jag varit sjukskriven i en månad för min hand och hade inte en aning om vilket helvete detta skulle bli!

För 3 månader sedan...
Gick jag bara å väntade på operation!

Igår...
Va jag i helsingborg med alla mina favoriter!
Och en fika hemma hos mickes föräldrar hann vi oxå med!

Imorgon...
Ska jag bara ta det lugnt och tvätta lite! Och planera tysklandsresa till helgen kanske?

Om ett år...
Bor jag i ett fint hus inne i falkenberg med Bamse, en lillasyster till honom och givetvis Micke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0