Midsommar avklarad!!

Ja som jag skrev sist så beslutade vi oss föra tt fira med Stefan och Rosita istället, vilket va mycket trevligt!!
Massa god mat, mycket gott att dricka och framförallt trevligt sällskap! Vi hade ganska tur med vädret så vi satt ute nästan hela kvällen, vilket uppskattades mycket utav Bamse!
På vägen hem körde vi inom Mc och hans fest, trevligt trevligt, trist bara att vi inte kunde varit där hela dagen som vi hade bestämt!!

Gårdagen va lite slö, va i Lund och fikade lite å så.. Sen på kvällen blev det helsingborg med Micke, Linda, Mickie, Robban och Wina! Så sjukt ball, lätt roligaste gången jag varit där! haha.. Helt plötsligt fick alla för sig att dra till danmark men jag och Linda stannade kvar i sverige, hade ju Bamse att tänka på! Så efter en timme va dom tillbaka, på den timmen hade Robban och Mickie hunnit dricka en hel del så det blev lite fest uppe på parkeringsgaraget :D Alltså det går inte att beskriva i od hur mycket vi skrattade.. men två av kommentarerna va "Detta va den roligaste dagen på min semester " //Wina "Detta va dom roligaste två första timmarna jag någonsin haft på min födelsedag" //Linda

Idag har det bara varit vila och lite städning, ganska skönt faktiskt! Behöver vila ut ibland!!

Hoppas ni haft en trevlig helg!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0