Söndag!

Snart denna helgen över oxå, men helt seriöst så gör det inte så mycket.. Det betyder bara en dag närmre den 25 Maj, och det är den enda dagen som finns i våra huvuden just nu får då får vi tillträde till VÅRAT hus!!

Denna känslan är helt obeskrivlig, att detta verkligen händer.. Saker har verkligen gått emot oss dom senaste 2 åren, sjukskrivningar, jobbproblem osv. Men nu vänder allt!! Micke är igång, jag jobbar förfullt och har ett jobb jag älskar, men underbara kollegor! Vi är starkare än någonsin tillsammans, och helt plötsligt känns alla dom sakerna som va jobbiga tidigare inte som någonting, folk som beter sig som idioter gjorde mig tidigare ledsen men nu klarar jag mig bra utan dom.. För jag har något dom saknar,  ETT LIV SOM JAG TRIVS MED!!!

Tänkte visa lite bilder på huset, för er som vill se mer skicka ett mess på facebook för alla bilderna finns där oxå men dom är skyddade!













Huset är 2 våningar plus en inredd källare, sammanlagt är det 5 rum + kök och matsal i öppen planlösning.
Trädgården är på 1385 kvm, sen har vi även en egen liten brygga i kävlingeån.
Allt är superfräsht och fint, det enda vi vill göra är att sätta ett ordentligt staket så Bamse alltid kan va lös i trädgården, sen lite smågrejjer inomhus men inget att renovera!

Huset ligger i Getinge, precis utanför Flyinge och Gårdstånga för att förklara det enkelt :D


Kommentarer
Postat av: Petra

De ser jättefräscht ut :) Grattis!

2009-02-09 @ 09:43:14
Postat av: Mia

Grattis till fina huset :) Halkade in här på din blogg. Och är faktiskt rätt så nyinflyttade i Flyinge :)Såg att ni inte ska bo så långt härifrån. Härlig natur härute på landet :)

2009-02-09 @ 15:41:46
URL: http://mijasblogg.blogg.se/
Postat av: Becka

Jag blev nästan lite rörd när jag läste om att du trivs så bra på jobbet. Men du...jag känner likadant.

Trivs bara bättre och bättre, det finns en massa trevliga människor (t ex DU!!) och man får lära sej mer och mer hela tiden, vilket jag tycker är kul!

Är verkligen sååå sugen på att dra ihop till fest utanför jobbet, får lära känna varandra ännu mer för det gör ju också att man trivs ännu bättre. För mej är det relationer man har jobbet halva jobbet, om du förstår vad jag menar. Trivs man med dom man jobbar med så kan man nästan ha vilket skitjobb som helst... :p



WOW!!!! Vilket hus ni har köpt! Det där köket vill jag ju ha!! hehe...



Ha en skön kväll, Emelie så ses vi imorgon och vilket glad överraskning att du också bloggar! :)

Puss&kram på dej!

2009-02-10 @ 18:15:16
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Martin lohmann

Brygga tiil kävlinge ån? Det är status. Då får ni fiska, gå fina gäddor där :)



// Lohmann

2009-02-11 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0