4 veckorsen..

Ja, det här går ju inte så bra.. men jag sitter inte så mycket vid datorn längre.. Iaf inte hemma.. Får skylla på det!

Mitt liv flyter så jäkla bra just nu, jag har ett jobb jag älskar som ger mig en sjyst lön och framförallt underbara kollegor! Det är värt mycket!

I helgen va Janni nere och hälsade på, alltid fullt ös på den kvinnan :D

Just nu ligger jag bara hemma och är sjuk, inte alls roligt men alla verkar ha fått den jävla influensan i år.. Bara hostar och sover hela tiden ungefär..

Mycket grejjer på gång här just nu, på söndag händer något roligt, och i mitten på februari oxå!

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och se en film!

Hoppas ni har det bra där ute i stugorna :D

Kommentarer
Postat av: maria

de va på tiden haha

2009-01-29 @ 10:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0