Halloj!

3 inlägg på 2 dagar, heeelt otroligt:D

Men det roliga är att många fortfarande läser så då får man ju skriva!

Dagen har varit lugn, mest legat och hostat, kollade klart på Ghost Town som jag inte orkade se klart igår. Sjukt bra film!

På eftermiddagen stack vi ut till ICA Maxi för att handla lite, sen en sväng inom Em oxå.. Å där shoppades det en ny soffa :D ÄNTLIGEN!!!!!!

Så imorgon ska den hämtas och det kommer bli sjuk najs!! Först fixade vi köket med nya tapeter i början på månaden och nu detta. Det enda jag önskar mig nu är nya tapeter i sovrummet sen är det tip top!!!



Här är den!!





Kommentarer
Postat av: maria

den soffan ser mycket trevlig ut...ja vill oxå ha tygsoffa....men de får vänta tills lillan e äldre!

2009-01-30 @ 09:18:52
Postat av: Alex

Hejsan! Såg i en tråd om tjänster på stcs att du behövde tonade fönster, jag klickade för att kolla din bil om det blir bra (då en polare letar efter en tonare) som i sin tur ledde mig till din blogg. Eftersom det är söndagskväll och arbete till högskolan ligger på prioriteringslistan så började jag skrolla i din blogg.

Hur som helst, såg att ni köpt en soffa, ser exakt ut som min och min flickväns. Om den är köpt på EM Möbler så är mitt råd att hålla koll på den väldigt noga. Vi har skickat iväg vår soffa efter mycket klagomål och den ska nu bli fixad. Anledningen är att efrer mindre än 6 månader så var/är vår soffa nersutten. Så vi har nu haft lånesoffa i över en månad och väntar på att få tillbaka vår. Tydligen är det jättemycket klagomål på den. Ville bara tipsa, ha d så bra, mvh Alex / aka mopack på STCS

2009-03-01 @ 18:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0