Helg!

Helg igen, eftersom jag varit hemma sen i tisdags så märks det ingen direkt skillnad..
Fick iaf hem den nya soffan igår, å fyfaaaan vad fint det blev!!
Nu är det bara tapetsera om i sovrummet sen är här riktigt najs!

Idag kommer mickes föräldrar och hälsar på, sen ska vi nog iväg och shoppa lite smågrejjer.. Vad kvällen har att erbjuda har jag inte en aning om än, men det får bli lugnt, är ju fortfarande ganska förkyd..



Har inte lyckats få någon bra bild eftersom min telefon är mupp!!!!!
Men här ser man iaf lite hur det ser ut här hemma nu.. Och eftersom Micke spelar dygnet runt så är det svårt att få en bild där inte han är med......

Kommentarer
Postat av: mia

haha.. aloe veran lever! :-P

2009-02-01 @ 12:19:42
Postat av: Angelica F

Snygg soffa!! :)

2009-02-02 @ 15:51:35
Postat av: Janni

FY FAN va snygg soffa!!!

Men var är min bäddsoffa!?!??! vart ska jag bo då?

=(

2009-02-02 @ 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0