Lördag!!

Så underbart med helg igen, det va välbehövligt! Varit en förjävlig vecka på jobb, men det är jag nog inte ensam om att tycka ;)

Igår va jag , Sandra, Becka, Petra och Moa ute på lite afterwork, skittrevlig, va hemma runt halv 12 tror jag, alldeles lagom!
Supertack för en kanonkväll brudar!!!!

Idag sov vi ganska länge, vilket betyder typ 10 nuförtiden.. Stack in till byn å handlade lite sen blev det en mycket trevlig frukost! Sen har det varit full aktivitet i trädgården hela dagen, skönt att få lite gjort! Tar inte så lång tid när man väl sätter igång!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Vevve å Tobbe skulle egentligen grillat här men vädret är inte riktigt till å lita på så att vi får se! Känner jag Micke rätt så lär det bli minst ett par timmar på bryggan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0