2 dagar kvar...

Om ni inte vet vad kaos är så är det bara att komma hem till oss och kolla.. För här är det totalt kaos!!
Jag verkligen hatar det, men allt ont för något gott med sig!

Nu längtar jag bara till vårat hus, och våran trädgård! Och alla underbara kvällar som kommer bli i sommar!

En postitiv sak är ju iaf att jag nu är fast anställd på mitt jobb, no more provanställning för mig, har inte varit speciellt orolig men det är alltid skönt att veta! Det kan nog inte bli mycket bättre nu!!!

Det mesta är iaf packat, lite småsaker kvar att ordna, samt att packa våra kläder... Över 50 flyttlådor är vi uppe i nu!
Kan ju tillägga att detta är första gången jag och Micke flyttar, förutom när vi flyttade hemifrån, vilket gjort att vi kanske inte riktigt fattat hur jobbigt det faktiskt är!

Nu ska jag göra ett sista ryck här, sen blir det sängen....

Ni är söta som kommenterar, Me like!!!!!

Kommentarer
Postat av: Becka

Grattis till fast anställning! Men det där tvekade vi aldrig på...det hade varit mycket märkligt om du inte fått det. Speciellt med tanke på att jag fick fast... :p

2009-05-19 @ 09:33:24
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0