Sur som ättika!

Här har ni fröken som vaknade på fel sida idag, sur som fan! Men jag vet inte varför.. Längtar nog mest efter helg.

Nu försöker jag dock vända på detta, känns inte som att det finns utrymme för att jag ska sura idag, vi har annat å göra!

Steg ett för att vända detta är frukost.

Steg två är cigg.

Steg tre är musik som sätter igång mig!

Och den sista punkten leder oss direkt in på denna låten:




Ha en underbar dag godingar, idag är det fredag å nu ska jag bege mig iväg till mitt jobb!

Kommentarer
Postat av: Becka

Jag tror nog surheten försvann under dagen, gjorde den inte det? Jag märkte i alla fall inget. ;)

2009-11-01 @ 11:21:13
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0