Aldrig mer...

Fyfan vad dåligt jag mår idag!! Hur kul ska det bli att åka på kalas klockan 14 hos Linda? Ush...

Har inte pallat skriva här på några dagar, i fredags spenderades dagen som barnvakt till Benji, lite städning han vi oxå med,, På kvällen hade jag han här hemma så då kom dessi och jonas förbi oxå!

I lördags vart det shopping heeela dagen, jag, micke, henke och dessi flängde runt som idioter! Å för första gången i mitt liv har jag nog köpt något som fått utmärkelsen årets julklapp :D Men det blev kanon!

På kvällen stack jag å dessi till Blue Ice, haha stackars Pidder satt där inne helt själv i 2 timmar för vi segade :D
Danne, Pärlan, Angelica, Joel och några till kom in, så sjukt ball! Ni gjorde hela kvällen!!!!

Kvällens komentar: "Du vet väll alla killar från gunnesbo är born to be wild" hahaha, fyfan vad vi skratta :D Tack pidder!

Nu ska jag hoppa in i dushen å försöka bli av med mitt illamående, längesen jag mådde så här kass efter en fest....

Take care!

Kommentarer
Postat av: Tovzzan

Emelizzzan ?

Vad kostar de att fixa naglarna och var gör du de ?
Ha en bra dag !
Kram

2007-12-17 @ 06:24:29
URL: http://tovzzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0