Äntligen hemma...

Vilken dag!

Besöket hos läkaren gick bra, va lite obehagligt, nästintill gråtvarning emellanåt... Fick en massa sladdar å grejjer på handen och armen, sen gav dom stötar som va ungefär som i ett häststaket, kändes dock lite värre, när man fick det från häststaket så hade man ju oftast kläder utanpå... Fick 10 stötar åt gången på en massa olika ställen, i början gick det helt okej, men sen blev det värre och värre.. Det värsta va när dom skulle kolla min tumme, då fick jag två ståltrådar runt tummen, sen vetifan vad som hände men hon fick hålla på rätt länge så jag fick 40 stötar på raken :S
Det va dock rätt roligt att se min hand röra sig utan att jag gjorde ett skit, emellanåt va det så starkt att tom benen ryckte ordentligt...

Tack Fezzi för det stöd :)

Efter det åkte vi till IKEA med Maria och Linn, så roligt att träffa dom, inte sett Linn sen i somras!!!!
Handlade lite smått på IKEA, rätt nöjd faktiskt :D

Efter det åkte vi till OBS, rätt mycket folk men jag fick köpt en julklapp till... Skulle ju egentligen inte handla fler men jag kunde inte motstå :D

Nu väntar jag på Micke, han e på SAAB och hämtar bilen som varit på service idag!

Ikväll blir det bjärred!!
Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Tovzzan

Hoppas, ni fick en mysig kväll :)

2007-12-22 @ 09:30:53
URL: http://tovzzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0