Big Brother...

Med risk för att folk ska tappa den sista gnutta respekt dom någonsin haft för mig så ska jag härmed göra ett erkännande. Jag saknar Big Brother, jag saknar det som fan!
Gynning säsongen va bäst, som jag å Tove hejjade å kollade.. Hehe, det va tider det!! Skulle det någonsin bli Gynning i BB huset igen så måste vi fixa värsta reunion :D

Jag vet inte vad det är jag gillar, men det är kul att se folk va sig själva eller vad man ska säga,.. Hoppas verkligen det kommer en ny säsong snart!!! Har suttit å kollat en massa klipp på youtube nu, det är nästan så man fäller en tår :D

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Tove (Tovzzan)

Håller verkligen med :) BB med GYNNING var bäst :) ilove gynning, hoppas hennes program börjar på kanal 5 snart...Så får vi inte allt för mycket abstinens ;P

2007-12-07 @ 09:38:04
URL: http://tovzzan.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0