Ett år äldre..

Då va man ett år äldre igen :D

Igår efter jag skrivit här så överraskade micke mig ordentligt.. Fick bara reda på att ja behövde varma kläder och sköna skor... Efter en massa luskande och försök till utpressning visste jag fortfarande ingenting :D

Padde kom och hämtade oss, körde runt i halva malmö och jag blev bara mer å mer förvirrad!!
Slutligen va vi framme på Svågetorp, där bar det av till Tivoli i Köpenhamn och deras julmarknad!!!!
Något jag velat göra i flera år men som världens bästa Micke fixade till mig!
Hade världens mysigaste dag, promerade massvis å tittade på allt fint, gick en lång runda inne i köpenhamn oxå!

Robban hämtade oss i malmö när vi va hemma igen, sen stack jag å micke hem å såg världens roligaste film Superbad och käkade ostbricka!

Sen klockan 12 inatt erkännde micke att han faktiskt tagit ledigt för att vara med mig idag <3
Jag har tjatat som fan om detta men han har vägrat erkänna, själv hade jag aldrig kunnat hålla masken!!!

Imorse väcktes jag med frukost på sängen och paket :D


Tack alla ni som hört av er!!!
Nu ska vi sticka och käka lunch och hämta Bamse på dagis!!

Kommentarer
Postat av: Tovzzan

Vad gulligt av micke :) De är kul att läsa att ni har de bra igen, de är ni absolut värda min vän.

Ha en bra dag Kram Tove

2007-12-11 @ 07:24:05
URL: http://tovzzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0