Farmors mat...

Idag provade jag att laga ngn slags köttfärs vi brukade äta hos min farmor förr...Blev inte riktigt lika gott som när hon gjorde den men det dög iaf!

Dagen har varit full med aktiviteter, åt frukost hos Angelica å Abbe, sen va vi på obs.. Fick köpt några julklappar idag faktiskt! Sköööönt, ska fixa resten i helgen för sen är det fullt upp!

Sjukskriven till den 31 januari, men det kommer bara bli förlängt då, längtar tills handen blir opererad och man kan börja återgå till ett normalt liv igen! Det gör inte gott för ekonomin att gå hemma såhär vill jag lova..

Såg nya American Pie filmen nu ikväll.. Om man säger såhär.. Dom blir ju inte bättre iaf... menmen, som tidsfördriv funkade det iaf!!

Sen va det ju bonde söker fru ikväll, mitt nya favvo program :D Några där hade ju iofs passat bättre i "En annan del av köping", blev besviken över vissa val... Fredrik och Lena är ju som gjorde för varandra, hur kunde han välja den fula, äckliga, konstiga, falska bruden istället? Näe, det gillade inte jag!

Nu ska jag slösurfa lite sen blir det sängen!
Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0