Fint sovrum..

Idag kommer mitt sovrum förvandlas till fiiint, ska hämta 2 byrårar i eftermiddag och röjja ut alla gamla fula möbler därifrån.
Sen är det bara tapeterna kvar men dom ska ju snart bytas oxå!

Micke kommer med dom i eftermiddag sen ska han iväg å kommer inte hem förräns mitt i natten så då får jag tid att flytta över alla grejjer å möblera om i sovrummet iaf.. Blir inget kvällsmys med Dessi ikväll för hon skulle in till stan nu och shoppa så då lär hon sova gott i eftermiddag..

Nu ska jag diska undan, laga frukost, damsuga och torka golv..Eller iaf lite av det, sen ska jag, Bamse och Vevve gå en promenad :D

Han en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Tove (Tovzzan)

Jaha, då får man väl börja läsa din blogg :)
Trevligt !
Ha de super bra !

2007-12-04 @ 12:09:56
URL: http://tovzzan.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0