Förberedelser...

Nu börjar det krävas lite planering av fröken Emelie, något som tyvärr är en av mina svagaste sidor.
Denna veckan måste jag tvätta, fixa julklappar, göra en ordentlig storstädning här hemma. fixa någon i varberg som kan bygga mina naglar till nyår,  packa, hälsa på mickes föräldrar å byta julklappar, ev. göra lite julgodis... Ja shit, det är tur att man inte jobbar just nu för då hade jag adrig hunnit :)

På fredag ska jag dessutom på ENG, få en massa elektroder på armen och handen för att se hur nerverna fungerar.. Ska bli skönt att få det gjort men jag är rätt så nervös.... :(

Nu ska jag bege mig ut å köket å fixa lite, julmusik på högsta volymen.. Jag har alltid älskat julen, men iår hittar jag inte riktigt känslan.. Känns inte som jul alls, men jag hoppas att man väl känner det när julafton är här!
Ska få upp lite tomtar här hemma så kanske det känns lite mer juligt!!!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0