Fullt upp!

Fredagen försvann lika snabbt som hela min lön :D På dagen va vi en runda på stan, sen på kvällen kom Janni å Maria, så roligt vi hade! Några glas vin å en massa gamla minnen, sånt borde man göra oftare!

I går så va vi ute hos pappa på dagen, efter det körde vi till Eva och Andreas, jsuperkul att träffas, innan umgicks vi varje dag men sen jag flyttade har det inte blivit alls mycket kontakt, å nu ska dom ha en liten!!

På kvällen käkade vi fondue hos mor, jättemysigt!!

Idag har det varit en hektisk dag.. Upp tidigt och packade ihop lite av alla saker vi släpat med oss.. Glömde givetvis det viktigaste: HUNDMATEN!!! Sen körde vi till Karlssons i Veddige, Micke skulle köpa någon ficklampa, sen när vi kom dit tyckte han den va för dyr... Å nu har han gnällt hela kvällen för han ångrar sig :D

Efter det körde vi till Freeport i Kungsbacka, han fick köpt 2 par skor.. Jag köpte INGENTING!!
Sen körde vi ut till Expert på Backaplan där jag jobbat innan och hälsade på, roligt att se att där blivit så fint nu!
Blev en runda in till Göteborgs centrum oxå för att käka middag med Henke och Angelica som va där ver helgen, supernajs, saknar Göteborg, det är ju trots allt en av dom trevligaste städerna som finns ;)


Nu sitter jag i en friggebod mitt uppe på ett berg typ, bara en massa träd och vi här typ!
Imorgon blir det massa gott att äta och dricka med mickes föräldrar och Karin å Claes, ska bli jättetrevligt!!!

Nu ska jag borsta tänderna, sen blir det sängen för denna fröken!!

Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0