Gårdagen...

Va ingen bra dag. Min dator blev gisslan och micke va surare än någonsin.....
Men idag är det en ny dag med nya möjligheter :D

Bamse är med micke idag, han är en truckerdog... Det gillar han, och jag kan dessutom städa utan att ha en hund runt benen som skäller på dammsugaren!

Har massor att fixa idag, tom skrivit en lista...höhö

Ska man julpynta eller inte? Adventspyntet är givetvis framme, men vi åker ju på södnag förmiddag å kommer inte hem förräns någon gång efter nyår.... Tomtarna kommer alltså bara stå och samla damm :D

Det blev 7 olika sorters julgodis iår :D Å då är inte knäcken kokad än!

Nu ska jag dra på mig skurhandskarna och börjar städa :D

Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0