Idol 2007

OBS! Detta är ett hatinlägg!

Äntligen final, fyfan vad jag har längtat och väntat :D

AMANDA är så sjukt grym, jag tror faktiskt att jag ska KÖPA hennes skiva tom, något jag inte gjort på flera år!
Marie Picasso är ju bara en stor jävla nolla hela hon, seriöst, hon sjunger som vem som helst, jag har en skiva med whitney och en med mariah carey, det räcker för mig om jag vill höra höga toner och en massa kärleksdravel, inte för att marie kan mäta sig med dom men iaf... Sen fick jag även läsa att henners kära vän Linda Rosing håller stenhårt på Picasso.. Bara det gör att ingen borde rösta.. Vem vill tycka likadant som Fröken Rosing?
Och sen till det sista problemet, har ni sett hur hon rör sig? Allvar.. Hon står helt kobent å bakåtlutade på scen.. Å gråter heeeela tiden.. Det är lixom alltid något problem runt Picasso som för att ursäkta sig att hon inte skulle va bra, nu idag va det häst allergi.........

http://www.youtube.com/watch?v=n-ubBvDU8Bk

Allvar alltså, alla har hört att hon varit med i Big Brother, alla vet att hon har världens äckligaste pattar, alla vet att hon inte vill bli dömd för detta å blaha blaha.. Men seriöst, hon är blåst. Kolla på Gynning, hon har tagit tag i sitt liv och sin karriär, hon har inte gjort vad som helst för att bli känd.. Tex jobba som programledare för olika ring-in-program "Hallå jag får faktiskt synas i tv" typ...
Picasso och Rosing kan ta varandra ihand, dansa ut på landet å sjunga lite å dansa lite å puta med brösten, det är i byar som Trelleborg, Svalöv, Laholm och liknande dom kommer passa in och va populära.

Amanda kanske har en falsk ton emellanåt, men hon e fan cool :D Marie är 10 år äldre än Amanda, tänk om Amanda hade haft 10 år till på sig då hade hon utklassat Marie lätt...

Här blir det idolkväll iaf, Jag, Micke, Dessi, Robban, Vevve, Padde och kanske Benji ska kolla idol å äta pizza :D

Mitt nya liv som nykterist går sådär. Jag har inte festat på en vecka och är sjukt sugen.. Men men...

Nu ska jag städa å fixa lite inför kvällen!!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Tovzzan

Men emelie, klart MARIE var bäst :)

2007-12-08 @ 09:48:48
URL: http://tovzzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0