Julgodis!

Idag ska poshan baka julgodis, måste försöka få lite julstämning i mitt liv!
Vet inte vad jag ska göra än, pallar inte gå och handla heller så vi får väll se :D

Igår blev det lite shopping på kvällen med Mixi, å idag ska vi iväg å handla pappas julklapp oxå sen e vi snart klara!!

Nu till det stora problemet.

Någon som vet någon som bygger naglar i varberg/falkenberg eller någonstans i närheten.. Fick tid för påfyllning nästa vecka på en salong i varberg, 475 kr för franska å 575 kr för glitter.. Helt sjuka priser, dubbelt så mycket mot vad man betalar här nästan.. Nä det har jag faktiskt inte alls någon lust med!!
Elev eller färdig spelar mig ingen roll....


Nu kallar julgodiset på mig, kanske lägger in lite bilder på mitt bak sen :D

Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0