Lucia..

Va uppe tidigt imorse och fick se en skymt av luciorna på tv, dock inte så mysigt att titta på själv.. Tur jag iaf hade Bamse som sällskap!

Idag fyller världens bästa Pappa 48 år! Har inte ens ringt och grattat han än för den jävlen vägrar svara!!!
Lite tråkigt att man bor så långt borta sånna dagar, hade velat ge han en fin present och umgås med familjen idag!!
Men har får en extra fin julklapp istället!

Idag händer inte mycket, ska passa Benjamin en stund ikväll men det är nog det enda.. Sugen på att shoppa, men det får vänta!

Helgen blir nog lugn..Vill egentligen ut och festa en dag men jag tror jag hoppar det..
För att få tillbaka ordningen på mitt liv behöver jag nog ta det lite lugnt ett tag!


All i want for christmas...
http://www.youtube.com/watch?v=MspN9FHHTMo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0