Lugn dag...

Jag har blivit så duktig, lägger mig i tid på kvällarna och går upp tidigt på morgonen, faktiskt så mår man bättre av det än att va vaken halva nätterna å sen sova till 11-12 på dagarna!
Idag står det städning på min planering, ikväll ska vi kanske passa Benji, och sen har jag nog inte mer att göra, skönt med en lugn dag ibland!

Igår va jag och Dessi på malmö catering å käkade frulle (världens bästa mackor för er som inte visste det), sen åkte vi till mobilia, kollade rundor å letade julklappar... Men tror ni jag köpte något?? Nooopes, givetvis inte.. Sen åkte vi å bygde naglar, jag blev nöjd med mina, men dom blev för korta denna gången. Men dom växer ju ut igen så att det löser väll sig :D
Efter det drog vi till ICA Maxi ute på toftanäs, så ball det va.. Killen i kassan trodde vi va ett par, så började vi skojja om det osv... hehe.. sen berättade han för andra kunder att vi precis kommit ut som par så folk tittade lite märkligt :D

Nu ska jag mata djuren och börja städa lite!
Ha en fin dag gott folk!

image4

Här e naglarna, som sagt.. Coolt motiv men synd dom e så korta bara :(

Å till Tove: Dom håller jätte bra, bara att göra dom korta om du är orolig att dom ska gå av, hör av dig om du vill göra så fixar jag det!! Kraaam

Kommentarer
Postat av: Tovzzan

Vad kostar de då ????...
Jag är så jävla sugen :)

2007-12-07 @ 06:02:36
URL: http://tovzzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0