Måndag..

Igen :D
Helgen va najs, Aces i fredags med syster yster å moster fezz, det va ball som vanligt, massor med drinkar, träffade mycket  roligt folk å kvällen va allmänt bra!

Lördagen va seeeg, sov halva dagen, sen va jag å micke å shoppade nya grejjer till Bamse å sen gick vi en långpromenad.. På kvällen hade jag dessi å sofie myskväll med film å god mat, med dessi somnade typ 5 minuter in i filmen så vi fick ha volymen på högsta för att överrösta hennes snarkningar ;P

Söndagen va ju första advent, men eftersom jag va så såg va här inget pynt färdigt, så hela dagen gick åt till det... Fick städat lite oxå, sen på kvällen va Robban och Stickan här, vi käkade pizza å kolla svensson svensson och Miami Inc <3

Idag har varit en riktigt slö dag, rätt skönt.. Sofie åkte hem i dag på förmiddagen, jag har försökt bekanta mig med min nya expresso bryggare som jag fick i födelsedagspresent av Mamma och syster...

Pappa ringde från Gran Canaria idag, 25 grader varmt.. Blir man avundjuk när man tittar ut i pissregnet????

Nu blir det sängen, imorgon ska jag fixa lite här hemma å gå en långpromenad med Bamse tänkte jag, på kvällen blir det mys med Fezzi ;D

Sov sött!
Puss

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! ha en trevlig natt :)

2007-12-04 @ 00:19:46
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0