Min rygg...

Det känns som jag brutit den på 542 olika ställen... Tror jag sträckt mig, ska iaf till läkaren å få ny sjukskrivning idag så jag ska passa på och fråga samtidigt.. Har fått tid för att göra nevografi i handen och armen, någon sorts undersökning med elektroder som mäter hur nerverna fungerar i handen och armen, på så sätt kommer dom få reda på vilka som ska opereras å sånt tror jag....hehe

Födelsedagen passerade perfekt, massa fina presenter, en espressobryggare från mor, örhängen från micke, parfym, örhängen å armband från Fezz, pengar från Pappa å lite annat smått å gott.. Mickes mamma va här igår oxå med ett jättefint sett med espressokoppar, choklad och kaffe!

Tack för en underbar dag!!

En av höjdpunkterna på dagen va när Mia ringde från Indien, så chockad jag blev, vi är vana vid att prata varje dag i vanliga fall men nu har vi inte pratat sen mitten på augusti... Kommer bli så roligt när hon kommer hem igen <3


Nu ska jag bara ta det lugnt å vila min rygg lite inna det är dax för doktorn, ikväll ska vi passa Benji en stund oxå!

Här e lite bilder från dom senaste dagarna:

image6
Micke, Bamse och Benji.. Bamse är lite trött å irriterad för han fick gå upp så tidigt på morgonen... :D

image7
Mys i sängen

image8
Tyvärr en mörk bild, men jag å micke å köpenhamn iaf :D

image9
Mitt goda kaffe jag drack till frukost idag, så bra blir det i den nya maskinen!!!!

image10
Lucas och Lasse vilar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0