Shopping & Naglar

Godmorgon :D
Kul att se att det är ett rätt stort gäng som börjat läsa min lilla blogg, speciellt tack till Tove "Tovzzan" som dessutom lämnar spår efter sig, det uppskattas ska du veta!

Idag gick jag upp redan 8, ska till stan med Dessi och kolla lite julklappar, sen ska jag äntligen och bygga mina naglar...
Avbokade ju förra tiden så nu har jag haft samma naglar i typ 8 veckor, men dom e supercoola så det gör mig inte så mycket...

Planer inför nyår börjar smidas, kanske får jag min lugna nyår i hus på landet ändå!!

Nu ska jag hoppa in i dushen å försöka få till en vettig frisyr med min nya lugg :D
Ha en fin dag!

Här kommer en bild på hur naglarna ser ut fram till idag:
image3

Kommentarer
Postat av: Dessi

Ja äntligen är det dags. Inte en dag för sent att bygga sina naglar, ska bli kul. Sen en dag på stan me sin poshy kan d bli bättre.

2007-12-05 @ 09:03:10
Postat av: Tovzzan

Ja, dina naglag är verkligen snygga ! Jag vill med ha påbyggnad men frågan är om man kan jobba med dem och håller dem ?

Ha en bra dag ! Kram

2007-12-06 @ 06:03:38
URL: http://tovzzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0