Slutstressat...

Japp, julafton på måndag, idag är det torsdag, och jag är FÄRDIG med allt som har med julen att göra. Ska bara in till malmö en kortis på lördag för den sista lilla grejjen för att göra julen perfekt!

Imorgon blir det julklappsbyte och middag i bjärred, på lördag samma sak fast i lund. På söndag förmiddag går vi upp när vi känner för det och beger oss emot Varberg!

Fatta, inget mer stressande, det känns helt otroligt!

Nu ska jag sova, imorgon ska jag på ENG på MAS... Lite nervöst men ska bli skönt att få det gjort!!
Min Fezzi ska fälja med å hålla handen :D

Nu blir det sängen för mig, gäller att va pigg och utvilad imorgon!!

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0