Söndag morgon...

Vaknade precis, skönt att inte sova bort hela dagen!
Micke har lovat att gå och handla bullar nu så jag väntar bara på att han ska komma upp :D

Fredagkvällen va mycket trevlig, jag, micke, vevve, dessi, paddan och robban kollade idolfinalen. Jag å micke skulle passa Benjamin för först gången en hel natt.. Vi käkade pizza å allt va verkligen så jävla trevlig :D Riktigt bra ikväll faktiskt!

På natten gick det kanon, han vaknade 2 gånger, fick lite välling å fick komma å ligga hos oss i sängen så vart han ganska nöjd! 8 va både jag å micke uppe, tro det eller ej.. hehe.. Sen hela förmiddagen tog vi det rätt lugnt å kollade lite tv å surfade å bara chillade innan Jessica kom å hämtade honom!

På eftermiddagen åkte jag, micke och Jonas å handlade.. Lagade middag här hemma sen kom Robban och Vevve, vi kollade Itzahks julevangelium, så jävla ball :D Sen spela vi lite tv spel å hade mycket trevligt även denna kväll :D

Idag ska här bakas, imorgon är det ju någon som fyller 22 ;)
Ska inte ha något kalas eller så men mickes föräldrar kommer förbi, pappa kommer hem från spanien idag och mamma träffade jag förra veckan! Dessutom ska vi ju till falkenberg över jul så vi orkade inte åka upp nu oxå!

Nu är söte påväg ut genom yterdörren så nu ska jag gå och förbereda frukosten!!!

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Tovzzan

Grattis EMSAN :) !
Hoppas din dag blir bra !

2007-12-10 @ 07:14:41
URL: http://tovzzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0