Ullared..

Jahopp, kvar i Varberg fortfarande... Skönt som fan att kunna umgås mycket med familjen, längtar inte hem ett dugg faktiskt!!!
När man är här uppe så mycket så känner man verkligen hur skönt det hade varit att bo här på heltid.

Idag har jag i Micke varit på Ullared, fick värsta grymma handsfreen av han i julklapp, men tyvrr va min mobil så old att det inte funkade riktigt som det skulle tillsammans :(
Fick köpt lite tröjjor å smågrejjer, för första gången handlade nog Micke mer än mig ;)

Kanske ska skriva lite om julen oxå, på dagen va det middag hemma hos pappa, massa god mat å paket, jättemysigt, har alltid firat jul i huset när vi va mindre, roligt att Mormor va med oxå!

På kvällen va vi hos mamma, hon hade ägnat dom senaste veckorna till att handla juklappar dygnet runt tror jag för gud vad presenter vi fick! Blev lite mer mat här på kvällen, sen massa godis och dricka.. Jag och Micke blev totalt utklassade på TP av Sofie, mamma och mormor......

Några av julklapparna som jag/vi fick va: en ny kökslampa, presentkort, kläder, ett sett med mascara, kajal och rengöringscreme från Dior, Armanis nya parfym som heter Diamonds, en fotogenlampa, Esprit Filofax, vin, filmer, fotbad, äggkokare, köksvåg (2 st), kaffeskedar, sen fick jag en asgrym handsfree av micke, sån med 2 lurar med bra ljud i till att spela musik, fast detta va en trådlös.. Tyvärr så är min mobil från 1810 typ så jag fick lämna tebax den :(

Har säkert glömt hälften av sakerna men det är svårt att komma ihåg :D

Idag kommer mickes föräldrar hit och äter kalkon, mycket trevligt!!

Nu ska jag lägga mig å sova lite :D

Ha en bra dag!
Kraaaam

image13
Bilen helt överfull med djur och julklappar på vägen upp, både baksätet och takboxen va fulla :D

image14
Sofie på julafton :D

image15
Bamse vaktar "silvergranen" hemma hos pappa :D

image16
Bamse fick ett täcke i julklapp, allergin gör att han får problem med pälsen, och vi vill ju givetvis inte att han ska frysa :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

ojj vad fint täcke, slipper han frysa=D

2008-01-05 @ 12:20:25
URL: http://sodom.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0