Frukost!

image101

Åja Elin, lite mer än ett ägg får man väll ha till frukost :D Detta är dagens!!

Idag är det fullt upp, jag å Dessi ska iväg å sola om en stund, sen ut och köpa ett glansspray, en runda inom Audi och säga hej till Micke å hämta lite grejjer!

Jag har börjat ångra som fan att jag tog bort mina naglar, så nu ska jag försöka tvinga Linda att fixa en tid till mig innan helgen, hade vait så sjuuuukt roligt att få dom fina igen!!

Ikväll blir det nog strippen och lite sånt! Vem vet ;)

Nu ska jag hopa in i dushen!

Ha en bra dag!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin/sniffi/vargtass

Så ska det se ut!!
Men... något fattas... just det, KAFFET!

2008-04-09 @ 14:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0