Fullt upp!

Godmorgon kära vänner, läsare och snokare!

Idag har jag nästan inte tid att blogga, har så galet mycket att göra!
Har precis diskat undan här hemma å plockat lite, men här behövs verkligen städas idag igen! Gör inget annat än å städar känns det som!
Snart kommer Dessi, ska in och kolla hennes bil så den är ok inför knutan imorgon!
Sen ska Bamse lämnas på dagis.
Vi ska hinna sola.
Caben ska tvättas.
Caben ska få på 18" fälgar
Sen måste vi handla och packa matväska inför morgondagen!

Men roligt kommer det bli!!

Igår va det lödde å landskrona som gällde... Riiiiiiiiktigt roligt :D:D:D:D

Va även hos Linda igår och gjorde mina naglar, hon e bara bäst!! 1000 tack!!! Pusss

image104

Såhär fina blev dom!!!

Wihhho

Kommentarer
Postat av: Tovzzan

tjusigt :)

2008-04-11 @ 17:27:08
URL: http://tovzzan.bloggspace.se/
Postat av: Dessi

Blev riktigt fint, äntligen eller vad säger man. Tack så mtk för all hjälp gunman, vad hade jag gjort utan dig o du utan mig. Hahaha.. LÖÖÖVE

2008-04-11 @ 18:01:20
Postat av: Linda

De va så lite så. tycker
bara de e kul att du går till mig o ingen annan:)puss puss

2008-04-13 @ 18:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0