Gokväll!

Lite bloggtorka dom senaste dagarna, har inte haft tid eller ork :D Dessutom är ni skitdåliga på att kommentera, många som läser men ingen som skriver! Mer än när jag skriver att ni är dåliga på det givetvis ;)

Onsdagen flöt på, kommer knappt ihåg vad vi gjorde ens, tror det va handling på schemat!
Tosdagen blev full rulle heeela dagen, va hos Linda på morgonen och fixade Dessis fina naglar.. Jag saknar mina som fan, men snart så är det opererat och klart och då jävlar blir det fina naglar igen!
På eftermiddagen va jag hos fröken Räsänen å fixade mitt hår , nu är det riiiiiiiiiktigt najs, långt och nyfärgat!! Aldrig varit såhär nöjd innan tror jag! På kvällen blev det Lödde och sedan vidare till Landskona, riktigt roligt faktiskt!!

Idag har jag varit med Linda på OBS halva dagen, fikade å kollade på massa fina saker! Sen blev det en raggarunda i Åkarp :D Och en tur till net on net, efter det mötte vi upp Robban och Micke som hämtat bilen från lackering! Såååååå fin den va!!!!!!! Riktigt roligt!

Efter det blev det middag i lomma med Fezzi och Robban, sviiin gott!

Kvällen avslutades i Lund hos mickes föräldrar!

Nu blir det sängen, imorgon är det full rulle igen!!

Puss å Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0