Jag har blivit lurad!

Efter att min trognaste vänn av dom alla har börjat ge upp mer och mer på senast tiden insåg jag idag att det va dax att skaffa sig en ny!

Begav mig mot Burlövs Center för att inhandla en ny PLATTÅNG, kollade på expert, där finns en jag har tittat på som kostade 649:- och sen en liknande för endast 349:-, den dyra va en Björn Axén, och eftersom jag använder deras Volumemaster dagligen så vet jag att det är Good Shit! MEN eftersom ajg är typ den fattigate människan som finns denna månaden så insåg jag snabbt att det nog får bli den billiga.... Men eftersom min sambo tycker så mycket om mig så la han tillbaka den billga och gav mig den dyra med ett stort leende på läpparna och sa "Jag tycker du förtjänar denna dyra, givetvis ska du ha det bästa, du får den av mig hjärtat"

Efter 3 sekuners betänketid så insåg jag att han givetvis hade rätt, klart jag ska ha den dyra!

Tog min fina låda och begav mig emot kassan, halvvägs där så säger Micke med ett ännu större leende på läpparna "APRIL APRIL" JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLIGT ROLIGT VA?????

Började nästan gråta av besvikelse.... TACK MICKE!

Men iaf så köpte jag den här:

image99

Har läst lite om den på internet, verkar bra å prisvärd enligt många iaf! Ska snart gå och provplatta lite :D

Ha en najs kväll!! Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha det där e sååå typiskt Dartoft humor...Henrik bara smålog när jag berätta va Micke sagt!!

2008-04-09 @ 23:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0