Nattblogg!

Ligger i sängen hemma hos mamma, åkte med papps upp hit i söndags för att bli lite ompysslad.. (Om någon i hela v'ärlden kan ha missar det så är det faktiskt ganska synd om mig) råkade sova lite middag hemma hos mormor innan så jag är inte trött :(

Dagen har varit full rulle, va och la om min hand imorse, såret börjar se jätte fint ut, men vilket ärr jag kommer få :( 14 stygn tror jag det är, vet inte än om operationen har lyckats eller inte, ska in nästa vecka och se om dom kan säga nägot redan då..

Va en runda på stan med mamms imorse, hittade ett par söta skor men givetvis va det ju fläckar på dom, plus att det va sista paret så jag sket i det... Käkade kina mat till lunch! Tack mamma ;)

Sen stack jag hem till mormor, tillbringade hela eftermiddagen där, jätte mysigt, många årsen det va bara jag och hon en hel dag, va ute och promenerade lite och så,,, På kvällen kom Sofie dit och käkade kvällsmat med oss och följde mig hem eftersom jag inte hittar i denna hålan :D

På kv'ällen fick jag mig en lien suprise, jag å mamma körde ut till björkäng och träffade mina sötisar Micke och Bamse!! Saknar dom faktiskt litegrann,.. Fick inte pusaat på Bamse heller :( Tog en fika och pratade lite, dom kommer upp hit på onsdag!!

Imorgon är det Ullared som gäller, sen middag och mormor och på kvällen blir det en runda till moster!!


Hoppas ni har det bra!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Benny

Jaså, var micke ute och körde SPECIALTRANSPORTER?

2008-04-29 @ 19:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0