Torsdag!

Veckan går mot sitt slut igen :D Bara e dag kvar till helg, idag ska jag äntligen få nya fina naglar igen!! LINDA DU ÄR BÄST!!! <3

Va uppe tidigt imorse, sovit riiiiktigt dåligt hela natten, käkade frulle med Dess, sen stack vi upp i byn och skulle sola.. Är sjukt besviken på Meddo, solat 3 gånger denna veckan och det syns ingenting. Alltid förr när jag solat har det gått mycket fortare, borde iaf ha en liten rand efter trosorna kan man tycka men INTE... Har dessutom valt det dyraste så det har gått lite pengar på detta... menmen... Ska maila dom och säga detta oxå så får vi se..

Efter solningen stack vi in till Jessica, snackade lite skit och färgade våra ögonfransar, något nytt för mig, blev ganska fint faktiskt!! Tack så mycket stumpan!!

image103

Såhär snygg är man när man får fransarna färgade :D 10 minuter fick vi sitta utan att ens öppna ögonen :D
Å fan, inte ens den bilen är rakt framifrån :D

Sen blev det en runda in till stan, hälsade på Veronica på jobb och tog en fika!! Superlängesen vi sågs sist men det ska det bli ändring på nu!!

Nu är Micke på ingång, han skulle va hemma i tid men givetvis blir det aldrig som han lovar, så idag får vi äta kall mat! Har gjort kycklingfilé med ris och currysås till han, och svampsås till mig! Vet iofs inte ens om han gillar curry.. Har ju bara varit tillsammans i snart 6 år så..... hehe

Fick sålt mina inlines oxå så jag ska in till malmö ikväll och lämna dom till pappsen som tar med dom till Fbg och lämnar dom till han som köpt dom av mig!

Nu ska jag duka och göra sallad (extra mycket till micke som straff för att han kom sent)

Ha en underbar kväll i solen ;)

Kraaaam

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hello :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha det fint!

2008-04-10 @ 16:28:07
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Titti

Hur mycket kostade det att färga?

2008-04-10 @ 16:32:01
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE,blogg.se

vad kostar det att färga fransarna? blev det bra resultat?

2008-04-10 @ 16:38:33
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Tovzzan

Jag är super nöjd, efter 3 gånger i de dyraste fick jag jätte mycket färg :) ! Men de kanske har pajjat för jag har dock inte solat på ett tag ! Snygg bild föresten :D ! Kram

2008-04-11 @ 06:20:16
URL: http://tovzzan.bloggspace.se/
Postat av: Elin

Jag vill också färga ögonfransarna!!
Vad kostade det?

2008-04-12 @ 19:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0