306

Jag hatar att skriva rubriker, jag verkligen hatar det. Hade man sluppit hade jag gärna bloggat mer :D
Ska nog börja med numret på inlägget varje gång jag inte kommer på något!

Idag är det sista dagen denna veckan som Micke jobbar, sen ska vi packa och lämna Bamse innan vi drar imorgon bitti!

Gick upp för kanske en timmesen, lite mer, har gjort lite fotvård med alla fina saker jag fick av Linda :) Skönt som fan, förutom att Micke tydligen slarvat bort mitt fotbad jag fick i julklapp!

Jag har nu tagit en bild på mitt pass, är sugen på att lägga upp bilden här så alla verkligen får ser hur sinnessjuk den är,. samtidigt som jag inte vill att en jäkel ska få se bilden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0