Det går bra nu, kompis det går bra nu!

Så jäkla kul att hålla koll på sin blogg via bloggportalen, att se hur långt upp i listorna min blogg börjat klättra den senaste tiden!

Ofta när man loggar in så är det nya kommentarer om både det ena och det andra, många verkar ha problem med att folk är otrevliga men jag har faktiskt inte fått en enda, har inte heller gjort så att jag måste godkänna innan det visas utan här kommer hela sanningen direkt :D

Det tråkiga är bara att folk man känner kommenterar mindre när dom andra ökar!
Undra varför det blir så?!??

Micke kom med lite roliga ideér kring bloggen, vem vet.. Snart kanske jag tar tag i det oxå ;)

Dock har jag bestämt mig för att om den här bloggen fortsätter att växa så blir det inte på blogg.se, alldels för mycket problem med inlägg här.. Sååå ofta det blir error när man postar osv. Det orkar jag inte med.

Nu ska jag gå ut på balkongen och röka gonattciggen med min sambo, sen blir det sängen! Uppstigning tidigt imorgon!

Tack å Hej Leverpstej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0