:)

Tack för kommentarerna om plånboken :D

Har kommit hem för en timmesen, blev en helkväll hos Henrik och Angelica! Blev bjudna på middag, riktigt god spaghetti och köttfärsås! Det tackar vi för :D Pojkarna satt och spelade hela kvällen medans vi flickor satt och kollade väskor och skvaller på nätet :)

Imorgon blir det grillning, ska fixa lite gott och ta med ut till Bjärred tänkte vi, sen grilla med svärföräldrarna (låter vuxet och bra), är roligt att kunna umgås lite med släkt och familj (även om det är sambons)!

Sen på fredag blir det lite fixa med naglarna hos Linda, ska ta med Angelica dit oxå....hihihihihi

Har blivit mycket shoppat idag, både på ena och andra stället :D Men det kan jag inte skriva om här för det är heeeemligt :D

nu ska jag krypa ner hos min sötis!
natti

Kommentarer
Postat av: Angelica F

hahaha du e kul du....mmm jag funderar!

2008-08-13 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0