Fiske!

Efter att ha fixat en massa ärenden och så bestämde sig Micke och Wina för att dra ut och fiska.. Jag å Vevve behövde lite frisk luft så vi hängde också med! Fiske är inte riktigt min grej men att testa kan ju inte skada, har inte fiskat på säkert 10 år.. Tyckte det va sviiiinkul i ca 3 minuter.. Sen lät jag dom andra fiska medans jag kollade på.

Micke är ju lite överdriven med sånna grejjer å beter sig som värsta proffsfiskaren med utrustning för en halv miljon och världens uppsättning av allt.. Wina är inte riktigt så, han lycakdes med ett ordentligt botennapp typ direkt, sen när han väl fick loss det fick han ett till som drog av hela linan.. Så då tröttnade även han.. Men Micke å Vevve fortsatte en stund till..

Micke fick iaf 2 fiskar :D






Kommentarer
Postat av: Angelica F

hahaha storfiskaren...

2008-08-07 @ 10:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0