Hemma igen :)

Efter en riktig kanonhelg i tyskland, har varit skitroligt faktiskt!

I fredags hämtade vi upp Henrik och Angelica runt 7 på morgonen, blev en kaffe å en cigg utanför innan det bar iväg mot Danmark, va väll i Rödby runt 10 tror jag, blev lite pauser och så.. Tog båten över till Puttgarden sen blev det en tur inne på Border Shop, handlade lite gott till kvällen sen körde vi ner mot Lübeck.

Hotellet va helt okej, lite små rum men annars va det bra!! På kvällen gick vi på en resturang som hette Blockhaus, jätte god mat! Sen va det tillbaka till hotellet för lite förfest på vårat rum! Tvärs över gatan va det någon slag öl-festival som vi gick ner på lite senare, sen hittade bröderna D en nattklub... Club Orange, givetvis tvingade dom med mig och Angelica, va rätt kul faktiskt. Lite speciellt :D

Lördagen va alla lite trötta, kaon med hotell frukost då iaf :D Sen vart det shopping hela dagen, eller rättare sagt vi tittade mest... Och åt :D Henrik och Jag shoppade typ varsitt plagg, sen köpte jag ett paket aspirin, det va väll det enda som blev inhandlat tror jag :D

Sen blev det lite vila på eftermiddagen, på kvällen kände sig Micke i skick för att köra igen så då stack vi ut på en liten runda och handlade lite :D Kvällens middag blev på en Italiensk Resturang i Lübeck.. 3 av 4 åt schnitzel så det va verkligen tur vi valde den italienska..... :D

Söndagen spenderades verkligen med shopping kan jag säga :D Först på Fleegard i Burg och sedan på Calles, sen blev det lunch och avlutning på Border Shop.. Kan säga att bilen va rätt full när vi körde hem :D



Va väll hemma i Sverige runt 7-8 någonting, sen skulle ju allt lastas ur osv, Hämtade Bamse vid 21, ha är totalt slut, har sovit sen vi kom hem... Sen skulle bilar lämnas osv så jag å Micke va inte hemma förräns vid 23!!
Då somnade vi båda ganska gott kan jag lova :D

Tack till Micke, Henke och Angelica för en riiiktigt trevlig helg :)

Kommentarer
Postat av: Angelica F

Tack själv det var trevligt!!

2008-08-12 @ 11:21:03
Postat av: Roine

Blir också sugen att åka ner till Bordershop och fylla på lagret.

2010-07-15 @ 23:19:32
URL: http://www.lubeck.nu/lubeck-bordershop.asp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0