H&M

Påminn mig att aldrig mer handla där. Jävla skitaffär.
Förra veckan va jag där och handlade för några hundra, drar mitt clubkort i kassan men tydligen va det avmagnetiserat, dom senaste gångerna jag handlat där har dom slagit in det manuellt utan att säga någonting.

Sen idag får jag en faktura från H&M på 60 kr för att jag inte handlat för 2000 kr detta året, har handlat där mer än någonsin detta året... Så jävla irriterande för antagligen har dom slått fel några gånger så jag gått miste om dom kronorna i bonus. Hade handlat för 1880 kr ungefär, ringde dom nu men dom kunde inte lösa det på något sätt så därför bad jag dom att säga upp mitt medlemskap omedelbart.

Hur jävla dåligt är inte det av H&M? Ska man behöva betala för att få vara med i deras club? Knappast.. Har aldrig varit med om det förut och tänker absolut inte börja med det nu heller.

Kommentarer
Postat av: Tina

WHAT! Gud vad dåligt. När jag blev medlem var det en gräns på 500 kr man kan väl fan inte kräva att folk ska handla för över 2000 spänn om året. Jesus :0/

2008-08-20 @ 16:32:10
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: maria

nu fattar jag inte ? måste man betala för att va medlem där ? jag har aldrig annvänt mitt kort ....

2008-08-21 @ 13:51:47
Postat av: Tovzzan

De hände mig oxå, för något år sedan, jag sa med upp mitt medlemskap jävla affär

2008-08-21 @ 16:22:25
URL: http://tovzzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0