Köksblogg :D

Nu sitter jag i köket och kollar på när min sambo diskar :D Så najs, har precis ätit en riktigt mysig helgfrukost, snart bär det av till Lund för lite hundvård, han ska badas, klippa klorna och trimma till pälsen lite smått, inget avanccerat utan bara funktionellt!

Helgen har varit bra, i fredags va det lite fest, jag, Linda och Dessi drack lite.. I Dessis fall med betoning på LITE ;) Fast jag förstår varför.. Dessutom ångrade jag att jag inte gjort likadant igår morse när jag vaknade med en jävla huvudvärk!

Igår firade jag och mitt hjärta att det va 6 årsen sen vi träffades, blev kina buffé och en helkväll hos Henrik och Angelica, dom två nördarna testade massa olika spel och så men det va ändå ganska trevligt..haha.. Med andra ord gjorde vi inget speciellt men det räcker att bara umgås tycker jag, särskilt eftersom vi åker på en liten weekend på fredag!

Nu ska jag göra mig klar med en snabbdusch, sen bär det av till Lund för hundrengöring :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0