Playstation 3 spel för tjejer?

Det är lite bull, finns bara en massa spel som killar gillar.

Köpte Sonic häromdagen, skittråkigt faktiskt, eller jag har kanske inte gett det en chans men det är nog inget för mig.

Testade Need For Speed Pro Street men det va ganska enformigt...

Det enda spel jag tycke är roligt är Burnout Paradise, har blivit riktigt grym nu faktiskt :D höhö Jag ska träna lite till sen ska jag spöa Henke online :D

Frågar man folk om tips på spel som jag eller andra tjejer skulle kunna gilla så får man garanterat svaret SINGSTAR.. Men jag vill inte ha det...

Kommentarer
Postat av: TipsLappen

ja, utbudet för tjejer är inte så stort

2008-08-05 @ 09:32:09
URL: http://tipslappen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0