Regn och rusk och en riktig hantverkare :D

Har knappt hunnit sitta vid datorn idag. Vaknade runt 10 och blev smått förvånad när jag insåg att vi har värsta höstvädret här idag! Det blåser halv storm och spöregnar, med andra ord en perfekt dag för inomhus aktiviteter :D Har varit ute hela helgen så det är faktiskt ingen större fara för Bamse heller att få va inne mestadels av dagen!

Idag står det städning på schemat, imorgon jobbar micke sent, på onsdag ska det packas, torsdag ska vi till Sjöbo och lämna Bamse och sen drar vi tidigt på fredag morgon för en weekend i Lübeck med Henrik och Angelica!!!

I fredags gick våran ytterdörr i baklås, så idag fick jag spel.. Undersökte lite hur man skulle göra för att fixa det, sen skruvade jag å hadde mig så nu jävlar funkar det :D Lyckades tillåmed fixa en ny funktion på våran ytterdörr utan att ens veta hur jag gjordet det! Jag tror min frammtid finns inom något hantverkaryrke faktiskt! Ska undersöka detta lite mer ;)

Nu ska jag börja plocka lite här hemma :D
Ha en mysig dag i rusket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0