Shopping :)

Har precis kommit hem efter en dag med mina underbara töser!
Jag, Dessi, Vevve och Linda va först å käkade lunch på espresso house, sen blev det lite shopping!
Fick köpt ett solpuder, 4 nya ögonskuggor, och en deo till Micke på H&M, sen köpte jag en ny BH på kappahl, sånt kan man aldrig få för mycket av!

Efter obs stack vi upp i Dessis nya lya och kollade lite, börjar bli riktigt fint!!!

Sen stack vi bort till Shellan för att ta en glass, å där fick jag världens finaste grejjer av Linda!!!!!!!!!!!
Ett par riiiiktigt najsiga Armani brillor, plus massor med fotvårds produkter!! Vet inte hur jag ska kunna tacka dig, men 10000 miljoner tack iaf!!!!!!!!!!!!!! Har givetvis fottat så ni oxå får se :)


Kan inte ens beskriva hur jäkla glad jag är för dess brillorna, har alltid velat ha ett par riktigt feta märkesbrillor och nu har jag faktiskt det.. ÅTERIGEN TUSEN TACK GUMMAN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0