Städar som satan!

Ja det gör jag idag, måste ju trots allt va någorlunda fint här hemma imorgon när min sötnos fyller 25!
Trist bara att den dagen får spenderas med världens värk och kryckor för hans del.. menmen.. Ska tillbaka till doktorn igen eller på onsdag, det beror lite påhur länge han står ut..

Idag ska jag till min doktor halv 5, bara hämta ut ett nytt läkarintyg, va ju hos handkirurgen förra veckan så nu känns det som saker och ting börjar rulla på igen!!! Nu ska man bara börja jobba oxå, så fort jag fått gjort en magnetröntgen så ska väll dom sista svaren va klara förhoppningsvis!!

Kommentarer
Postat av: krhnke

jag är gift med min doktor.

2008-08-26 @ 00:21:26
URL: http://metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0