Stora planer!

Yesss, det är väll det enda man kan säga just nu :)
Det här är så sjukt coolt om det lyckas så det finns inte, visst kommer inte alla glädjas med oss men det skiter jag faktiskt i,
Finns ju en del människor som inte klarar att det går bra för andra, som inte klarar att folk lyckas, mår bra och har gott om vänner och någon som gör att härtat slår lite extra här i livet. Kan det va avundsjuka, eller helt enkelt bara att dom är dumma i huvet? Aja, jag vet inte iaf..

Nu kommer Vevve strax så jag borde hoppa in i duschen, det här kommer bli en bra dag!!!




Och sen vill jag be att få tillägga.. Ett STOOOOORT GRATTIS till Stickan och Jennie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Världens mest kryptiska blogg blev detta :D I like!

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Halloj



Jag kan rekomendera att bli medlem på denna sidan http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=2392. Genom att värva några vänner/familjemedlemmar så får du presentkort på KICKS på 150 kronor. Självklart är allting gratis.



Läs mer på min blogg om du vill veta mer :)



ha de gott

2008-08-22 @ 08:59:35
URL: http://www.metrobloggen.se/teela
Postat av: Tovzzan

Förstår precis vad du menar, har hamnat i samma situation, med avundsjuka och att dem inte kan unna sin såkallade vän något gott. Men du ska se att hon/han mår så jävla dåligt själv, de är därför dem gör så !

2008-08-22 @ 19:43:50
URL: http://tovzzan.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0