Töm alldrig kattlådan i toaletten!!!!

Okej.. För typ 97% av svenska folket så verkar detta va en självklarhet.. Men inte för fröken Posh...
För någon veckasen så tänkte jag överraska Micke genom att fixa lite till han kom hem, givetvis innebar detta även att tömma kattlådan.. Varmt som fan va här och jag hade inte riktigt tid med att springa ut med sopor på direkten så jag kom på den geniala idén att tömma kattlådan i toaletten.. Sagt och gjort, började skyffla bort en del rätt ner i toaletten.. Med 2 stora hankatter blir där ju lite att plocka bort varje dag.. Sand å allt åkte med! Tyckte det började se fullt ut i toaletten, så jag insåg att det va dags att spola.. Så jag trycker på knappen.. Inte ett skit (hahah) försvinner, vattenytan stiger, så jag tänkte att lite mer vatten borde få bort alltsammans.. Men inte fan hjälpte det, så där stod jag, 35 grader varmt, en översvämmad toalett och skitbrottom eftersom Linda väntade på mig där nere... Öste i lite propplösare och tänkte att när jag kommer hem är nog problemet löst (hahah igen)...

Typ 4 timmar senare kommer jag och Micke hem, inser att vatten nivån i toaletten inte minskat en jävla mm på alla dessa timmarna... Börjar nästan gråta och försöker fint förklara för micke hur mycket jag kastat... Sa ungefär hälften av sanningen och ändå blev han jättearg :( Ringde syrrans kille som är rörkrökare för tips, han skrattade mest och sa vi skulle anlita någon för att göra det.. Men efter mycket om och men så fixade världens bästa sambo det hela...Behöver ju inte förklara hur för det är lite skabbigt...
Har dessutom bilder på spektaklet men ni ska slippa dom :D

Vad lärde vi oss nu av detta??

SPOLA ALDRIG NER KLUMPBILDANDE KATTSAND I TOALETTEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0