Julen 2008!!!

Har ju inte skrivit så aktivt här det senaste.. Kanske dags att lägga ner? Vi får se... Tänkte iaf sammanfatta julen som gick!

Åkte uppåt landet efter att ha ätit lite julmat hos Svärmor på tisdageftermiddagen.. Mysigt som bara den :)
Stannade till på Nova för att fixa dom sista klapparna sen bar det av emot Falkenberg!

Va uppe hos pappa vid 22 tiden, blev lite snack i soffan innan vi somnade!
Julafton startades tidigt, uppe redan vid 8, men Micke fick jag och pappa muta upp med npgra tidiga julklappar... En deo och senaste numret av Moore.. Jag och pappa satte igång att laga en ordentlig julfrukost, sen kom Sofie och Leo ut!
Vi käkade och tog det lugnt, sen blev det kaffe och julklappar!!!!!!!
Sen va det dags för pappa att köra och jobba så då körde vi in till mamma!

Dushade och gjorde oss iordning hos Mamma inann vi begav oss till kusinerna!! Alla bänkade sig framför Kalle, tror ingen tyckte det va speciellt intressant,... Sen va det dags för julmat, supergott och superfint hade familjen ordnat för oss allihopa!!
På kvällen blev det ännu fler julklappar!!!!

På torsdagen blev det kalkonmiddag och massa mys hemma hos Mamma!!

Och på fredagen begav vi oss hem igen... Tror detta är en av dom bästa jularna jag och Micke haft sen vi blev tillsammans, så mysigt och trevligt hela tiden!!

En liten del av alla julklappar jag/vi fick:
  • Biljetter till Melodifestivalen
  • Buzz till Ps3
  • Värmespolar
  • Hårfön
  • Seger mössa
  • Satin Lakan
  • Rappa Kalja
  • Ratt och Pedaler till Ps3
  • Fjärrkontroll med tangentbord till Ps3
  • Tidningsprenumeration
  • Kokbok
  • Morgonrock
  • Elvisp
Och en hel massa andra saker som jag inte ens kommer på nu :D

Hoppas ni hade en bra jul :D

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0